BERGA RESORT

& Rasos de Peguera

BERGA

& RASOS

Berga Resort & Rasos de Peguera!

Ben a prop de Berga Resort podreu trobar l’antiga estació dels Rasos de Peguera, un indret ideal per jugar amb la neu i practicar esports d’hivern. Es troba a només 20 minuts de les nostres instal·lacions i val la pena la seva visita només per poder contemplar un paissatge d’alta muntanya únic a la comarca.

Rasos de Peguera és també el nom de l’estació d’esquí alpí, actualment fora de servei, que es troba a la comarca del Berguedà, a prop de Berga, sent així l’única estació d’esquí situada a la província de Barcelona. Als Rasos de Peguera fou el primer lloc de Catalunya on es va practicar l’esquí, pels voltants de 1908. El 1975 es va inaugurar l’estació d’esquí amb cinc telearrossegadors, un parell de botigues, cafeteries i una escola d’esquí. En aquesta estació s’hi practicaven les dues disciplines de l’esport d’hivern, la nòrdica i l’alpina. L’any 2008 es va celebrar el centenari de la famosa excursió al Santuari de Corbera sota iniciativa del Centre Excursionista de Catalunya i la Federació Catalana d’Esports d’Hivern.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Els Rasos de Peguera són un indret ideal per passar un dia de neu, jugar a fer ninots de neu, preparar guerres de boles de neu o bé lliscar amb trineu per les seves baixades, el fet que no sigui una estació d’esquí en funcionament otorga un extra de tranquilitat, fet que és molt d’agraïr, ja que els més petits de la casa podràn jugar al seu aire sense cap perill de que topar-se amb altres esquiadors.

Als Rasos també hi podràs trobar un restaurant-refugi per fer un cafè o bé quedar-vos a dinar, així com també un food truck per fer un mos. Des de Berga Resort oferim el servei de lloguer de trineus per 10€ al dia, el podràs agafar directament a les nostres instal·lacions i endur-te’l cap a la muntanya.

No ho pensis més i viu l’esperit de la muntanya i gaudeix de la neu fent la teva estada de cap de setmana a BERGA RESORT.